Hejsan!

Publicerad 2012-07-24 16:30:00 i Allmänt,

(Detta inlägg kommer uppdateras hela tiden, så delarna kommer finnas under detta inlägg. Nedan i detta inlägg finns även uppladade Imagines) ↓
 
 
Hej där. På denna bloggen kommer jag lägga upp kort, korta novell delar (Imagines) med killarna från One Direction. Jag har även bloggen http://directionerstorie.blogg.se som ni gärna får besöka.
 

Liam
 
Niall
 
Harry
 
Zayn
 
Louis
 
 
Jag hoppas ni gillar det! Och kommentera gärna. 
 
OBS; Jag har inte bästa engelskan, och ska ni klaga - läs inte då. Jag vill skriva det på engelska när dom pratar, för det känns mer äkta då. Så var det med den saken.
 

HÄR får ni även kommentera ideér och tips som jag kan ha till nästa Imagine.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela